Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

mijn amerikaanse koelkast samsung

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marjolijn
Gast





BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2013 10:10 pm    Onderwerp: mijn amerikaanse koelkast samsung Reageer met quote

hallo ik heb vier jaar geleden een koelkast gekregen helemaal dol ik d8 dat het geen geluid maakte tot nu 4 maanden geleden ging hij stuk | viel uit monteurs zijn gekomen moederbord stuk volgens hun kon het niet gerepareerd worden ik zet hem vandaag aan en hij doet het ineens maar met heel veel geluid dat ik dacht dit eerst niet te horen is dat normaal
groetjes marjolijn[/b] Very Happy
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Mei 29, 2013 8:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een wazig verhaal (sorry) Rolling Eyes

4 maanden geleden stuk. Kon niet gemaakt worden, maar nu zet je hem weer aan. Is het apparaat nu gerepareerd of niet? Als hij gerepareerd is heb je garantie op de reparatie en zou je de monteur kunnen benaderen.

Verder redelijk contradictio in terminis: Amerikaanse koelkast van Samsung...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gast






BerichtGeplaatst: Di Jun 18, 2013 2:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat Marjolijn eerder doelt op het type koelkast in de zin van 'Amerikaans': Dat zijn van die grote dingen met twee deuren, vaak zit er ook nog een ijsklontjesmaker op.

Maar goed, zou inderdaad even kijken of er nog garantie op zit, anders wordt het vrij duur met repareren en zou het wel eens einde verhaal kunnen zijn dunkt me..
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.