Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 

FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Hakjes buurvrouw

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
c3po
Gast

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2018 10:17 am    Onderwerp: Hakjes buurvrouw Reageer met quote

Hallo,

Ik woon in een split-level woning en heb "last" van de buurvrouw. Deze loopt regelmatig op laarzen met hakjes. Ze doet ze boven aan en loopt dan voordat ze naar de werk gaat 45 minuten rond. Ook als ze thuiskomt is dit het geval. Is niet de hele dag maar toch......soms in het weekend ook en daar word je wakker van. Wat nu te doen? Aankaarten of stel ik me dan aan. Het is niet de hele dag nogmaals en verder is het een aardige buurvrouw. Misschien denkt ze wel wat een zeikerd dus wat zouden jullie doen?

Is geen bovenbuurvrouw want heb geen boven of onderburen.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin

Sinds: 2-3-2006

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2018 10:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou het gewoon wel laten weten, dat je haar erg goed hoort lopen in huis.
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed