Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Trillen vloer woning

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Di Jan 23, 2018 2:41 pm    Onderwerp: Trillen vloer woning Reageer met quote

Hallo iedereen,

Geen idee of ik met mijn vraag aan het juiste adres ben maar niet geschoten is altijd mis.

Ik woon op de bovenste etage van een appartementencomplex en word regelmatig wakker wanneer mijn onderburen een deur dichtdoen (buitendeur maar ook tussendeur). Niet van het geluid maar van de trilling die via hun muur naar mijn vloer gaat en vervolgens naar mijn bed.

Er zijn veel toepassingen op de markt die er voor zorgen dat de trillingen van een object niet naar de vloer toe gaan, maar zijn er ook toepassingen die ik kan gebruiken om de trillingen van de vloer te absorberen zodat mijn bed (die op de vloer rust) niet mee trilt?

Ik heb al een anti-trillingsmat voor wasmachines onder mijn bed gelegd maar zonder gewenst resultaat.
Naar boven
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1007
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Do Jan 25, 2018 12:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk/ben bang dat je probleem niet is opgelost met trillingsdempers onder je bed.
Ik denk dat je meer luchtgeluid hoort dan je vermoedt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
milieuadviseur



Sinds: 3-9-2013
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2018 5:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als het echt puur om de trilling gaat kunt u kijken of een set standaard rubberblokken die onder wasmachines gebruikt worden soelaas biedt.

U kunt dan denken aan zoiets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.