Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Geluidoverlast tent op dakterras, bij wind

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nala
Gast





BerichtGeplaatst: Do Okt 23, 2014 11:36 am    Onderwerp: Geluidoverlast tent op dakterras, bij wind Reageer met quote

Ik bewoon een appartement met een vereniging van eigenaren. Ik heb een dakterras van 48 vierkante meter met een zwevende vloer van tegels op de 4e verdieping.
Afgelopen zomer heb ik een partytent geplaatst met alleen het dak van stof.
deze is stormbestendig geplaatst nl met spanbanden. Aan de ene kant in ogen in de muur, aan de andere kant aan de buizen welke op een het stenen muurtje staan. De partytent heeft metalen buizen en staat op de stenen. Nu klaagt mijn beneden buurman (hun slaapkamer bevind zich onder de partytent), bij bepaalde wind over erg veel lawaai en wil dat ik deze weghaal. Dit vind ik vervelend maar wil de partytent niet weghalen. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Nala
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Okt 23, 2014 11:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoort hij/zij:
  • krassen van het frame op de tegels?
  • kraken van het frame?
  • flapperen van het zeil?
In het eerste geval zou je de poten aan de tegels (liefst per poot aan één extra-grote en zware tegel) kunnen proberen te bevestigen.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.