Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Ondervloer eisen VVE

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jowi



Sinds: 26-1-2019
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2019 9:07 pm    Onderwerp: Ondervloer eisen VVE Reageer met quote

De splitsingsakte van de VVE hier spreekt niet heel specifiek over het gebruik van ondervloeren, en stelt daar dus ook geen eisen aan. Ik zou daar graag verandering in brengen, en een bepaling op willen laten nemen waarin heel duidelijk beschreven staat waar de ondervloer aan moet voldoen (NEN normen?) maar ook hoe deze, en de daarop te plaatsen vloer, gelegd moet worden.

Is daar meer informatie over te vinden? Het enige wat ik kan vinden zijn de specificatie bij fabrikanten van ondervloeren zelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2019 10:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

https://www.vveadvies.nl/verbod-harde-vloeren/

Er zijn volgens mij ook wel standaardbepalingen (formuleringen) voor splitsingsakten en huishoudelijk reglementen te vinden online.

Ik zou als VVE even advies inwinnen.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.