Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Geluidsoverlast onderburen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2014 10:53 am    Onderwerp: Geluidsoverlast onderburen Reageer met quote

Ik woon nu iets langer als een jaar gelukkig in de flat. Flat is best gehorig, maar rond 11 uur is het normaal wel redelijk stil.
Sinds eind maart heb ik "nieuwe" onderburen gekregen. Het viel mij al op dat er een hoop lawaai opeens van beneden kwam. Ik dacht nieuwe buren die zijn het aan het vieren dat ze een nieuw huis hebben.
Na 1,5 week op zaterdag nacht half 2 aangebeld of ze wat stiller konden zijn omdat ik probeer te slapen. Gelijk even een babbeltje gemaakt, blijkt een man te zijn die de kamer onderhuurt. De bewoners zijn namelijk bijna nooit thuis.
Hij werkt voor zich zelf is eigenlijk altijd thuis. Hoeft dus niet op tijd naar bed.
De man was er niet van de overlast bewust en zou er op gaan letten. Maar het werd er niet stiller op. De woensdag er op weer rond 11 uur aangebeld of ze wat stiller kunnen zijn. Toen reageerde hij toch wel wat geïrriteerd, moet ik dan gaan fluisteren in mijn eigen huis?

Hij zit zelf altijd in de slaapkamer van het huis, mijn slaapkamer zit er precies boven. Bijna elke dag gaan ze met lawaai/praten/schreeuwen door tot 3 uur nachts. Kan mijn slaapkamer raam niet meer open doen zonder stoned/rook lucht binnen te krijgen.

Ik heb al oordopjes gekocht en gaten bij de verwarmingen gedicht tegen geluid. Helaas heeft dit niet veel effect. Ben nu tijdelijk in de woonkamer gaan slapen, hier is wel rust.

Heeft iemand nog tips om hier mee om te gaan?
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2014 7:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Huur je de flat? Heeft je buurman in dat geval toestemming van woningbouwvereniging om de flat in onderhuur aan derden te verhuren?

Klacht melden bij je woningbouwvereniging.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.