Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Oproep gehinderden LFG
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Paul346
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 12:10 am    Onderwerp: Lage brom- en zoemtonen, vooral 's nachts Reageer met quote

Beste forumlezers,

Ik ben hopelijk op weg naar een oplossing voor de lage brom- en zoemtonen. Ik kan verbanden leggen en
daaruit beginnen duidelijke conclusies naar voren te komen.
Daarom ben ik op zoek naar nog meer mensen met deze klachten.
Een juiste plaatsbepaling van het geluid of de trillingen is nodig, om bepaalde verbanden te kunnen bewijzen.
Het is BELANGRIJK VOOR DIT ONDERZOEK dat ik het adres, huisnummer en plaats (dorp of stad) van de persoon heb. U kan dit mailen naar paul.mengels@gmail.com .
U mag erop rekenen dat u op de hoogte zal gehouden worden (via email) over de vorderingen.

HARTELIJK DANK bij voorbaat!

Mvg,

Paul
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 1:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Paul,

Dit heb je ook in een ander forum geplaatst:
http://geluid.startpagina.nl/prikbord/15500452/laagfrequente-tonen-bromtonen#msg-15500452

Daarom plaatst ik hier ook mijn letterlijke reactie die ik daar ook schreef:

+++++++++++++++++++++ letterlijk kopie reactie uit ander forum +++++++++++++++++++++

Paul Mengels

Kan je ook vertellen vanuit welke achtergrond of invalshoek je dit doet?
Je kan dit doen vanuit een akoestische, medische, psychologische, wiskundig/statistische, natuur-kundige of astrologische invalshoek gebaseerd op fysica of metafysica.
Vanuit welke achtergrond bij jij hier mee bezig?

Gewoonlijk iemand die iets ernstig onderzoekt geeft hierbij duidelijke info en context.
Mensen zullen je ook ernstiger nemen.

Zo is het begrip "verbanden leggen" één grote elastiek.

Hier zie je hoe een ernstig Wetenschapsforum met dergelijke dingen omgaat:
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php/page/enquetes/enquetes_plaatsen
    Dit gaat dan over onderzoekers, studenten inzake eindwerken, en allerlei, zolang het een ernstig en gemotiveerd wetenschappelijk project betreft en naamloosheid gegarandeerd wordt (tenzij uitdrukkelijke toestemming van de geënquêteerden).
++++++++++++++++++++++ einde kopie reactie uit ander forum ++++++++++++++++++++++

Tussen haakjes: ik ben echt te vinden voor ELK ernstig onderzoek dat tot doel heeft neutrale wetenschappelijke verbanden te leggen.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Paul346
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 3:04 pm    Onderwerp: LAAGFREQUENTE BROMTONEN - OPROEP Reageer met quote

Ik ga hier echt niet uit de doeken doen waarop ik mijn bevindingen baseer, voordat ik 100% zeker ben. Mijn bevindingen maak ik niet op vanuit psychologische, medische, astrologische of wiskundig/statistische gronden. Het is volgens mij VEEL SIMPELER dan dat. Het probleem van de wetenschappelijke onderzoekers, is dat ze ofwel niet meer met een gezond verstand kunnen denken, of dat ze door bepaalde instanties beknot worden in hun onderzoek.
Ik hoop van harte dat de mensen die klagen over laagfrequente bromtonen, me hun vertrouwen geven en me contacteren. Hoe meer reacties ik krijg, hoe meer bewijzen ik kan verzamelen.
Gelieve adres te vermelden. (U zal mij nooit aan uw deur zien verschijnen, tenzij u me uitnodigt Smile)


Mvg,
Paul
paul.mengels@gmail.com
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 3:53 pm    Onderwerp: Re: LAAGFREQUENTE BROMTONEN - OPROEP Reageer met quote

Paul346 schreef:
Het is volgens mij VEEL SIMPELER dan dat. Het probleem van de wetenschappelijke onderzoekers, is dat ze ofwel niet meer met een gezond verstand kunnen denken, of dat ze door bepaalde instanties beknot worden in hun onderzoek.
Ik hoop van harte dat de mensen die klagen over laagfrequente bromtonen, me hun vertrouwen geven en me contacteren. Hoe meer reacties ik krijg, hoe meer bewijzen ik kan verzamelen.


Ik vermoede al iets dergelijks.
Dit gaat in de richting van de benadering van de laagfrequentgeluid website zoals hier besproken.
http://forum.noiseconsult.com/viewtopic.php?p=5885#5885

Wat jij krijgt op deze manier zijn de mensen die zich (terecht of onterecht) in de steek gelaten voelen door de grote boze onbekende.
Op Wetenschapsforum zou jouw email adres verwijderd worden en betrokken topic verder gesloten.
Maar ik geef graag toe, dat zijn hoofdzakelijk wetenschappers en academici daar die mee in het grote complot zitten.
http://www.nsg.nl/nl/nieuwe_inzichten_in_hinder_door_laagfrequent_geluid.html
Dit zijn allemaal vermoedelijk wetenschappers die geen gezond verstand hebben of de mond gesnoerd zijn?

Als jij iets te onderzoeken hebt vertel dan naar wat je zoekt en wat je onderzoekt. Geen enkele wetenschapper zal je hinderen maar eerder ondersteunen.
 


Laatst aangepast door Eric Desart op Ma Mei 21, 2012 4:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 4:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb geen problemen met complot-theorieën op zichzelf, de meesten worden t.z.t. onwaar bewezen, vaak op basis van slechts logica.

Paul vraagt om persoonlijke gegevens (adres-gegevens) zonder (maar dat is een aanname mijnerzijds) deze plekken te bezoeken en aldaar fysisch onderzoek te plegen. Zo hij dat gaat doen is er blijkbaar een moverende reden om dat niet te zeggen.

Een en ander lijkt (wederom: mijn persoonlijke perceptie) een statistische oefening of een misplaatste petitie met als doel een autoriteit suggererende 'achterban' van mede-gehinderden te kunnen presenteren, waarmee het inderdaad wat lijkt op de door Eric genoemde Nederlandse LFG-club.

Ik zou hoe dan ook geen gegevens verstrekken zonder dat iemand mij duidelijk aangeeft wat hij/zij daarmee gaat doen.

Opmerking: Als forumbeheerder adviseer ik, vanwege gevaar op SPAM, nóóit een volledig adres te geven! Paul zou voor zover ik kan beoordelen voldoende ver moeten kunnen komen met een "0000 AZ" postcode (NL) of straatnaam (B). Dan nóg is SPAM via uw email nog een gevaar.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Paul346
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 4:15 pm    Onderwerp: Laagfrequent geluid - Bromtonen Reageer met quote

Dits is helemaal geen complot-theorie. Ik zou iedereen op 3 minuten kunnen overtuigen en met verstomming doen slaan, als ik de verbanden laat zien. Geloof me maar!
Als ik, wat ik weet, aan de pers vertel, staan de kranten er 's anderendaags vol van.
Ik hoef en zal helemaal geen adressen bezoeken, ik wil gewoon de geografische locatie , maw een simpel adres weten van de persoon die gehinderd wordt door laagfrequent geluid.
Ik ga voorlopig niemand zeggen wat ik met die locaties doe. IK, ME and MYSELF doen dat onderzoek, en ik ben er zo zeker van dat ik op het goede spoor zit, dat ik niet wil dat iemand anders met de eer zal gaan lopen.


Paul
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 4:23 pm    Onderwerp: Re: Laagfrequent geluid - Bromtonen Reageer met quote

Paul346 schreef:
(...) Ik zou iedereen op 3 minuten kunnen overtuigen en met verstomming doen slaan, als ik de verbanden laat zien. Geloof me maar!

(...)Als ik, wat ik weet, aan de pers vertel, staan de kranten er 's anderendaags vol van.


Ik sta graag versteld en verstomd, laat maar komen die uiteenzetting! Je mag ook de krant bellen, dan lees ik het morgen! Wink

Even serieus: Je begrijpt toch wel dat ik enigszins voorzichtig ben en vraag wát je (je hebt een bedrijf dat levert aan consumenten) doet met adressen die mensen je, misschien wel vanuit hun eigen frustratie over LFG, doen toekomen?

de beste manier is openheid van zaken geven. Je zegt zelf morgen een held te kunnen zijn! Wat weerhoudt je? Wat is de reden van die geheimzinnigheid?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
M
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goed gezien, ik ben zijn dochter. indien het ECHT nodig is, wil ik gerust mijn e-mailadres of tel. nr.geven. Maar je moet oppassen voor spam he Smile

Geluidforum schreef:
Paul, 'M' woont niet ver bij je vandaan neem ik aan?
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Graag terzake blijven posten Paul (en zijn dochter M), anders gaat (puur om mij niet teveel werk te bezorgen) het hele topic op slot. Wink
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
M
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 5:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goed zo, terzake blijven! Wink En ik kan u verzekeren dat hij of ik geen slechte bedoelingen hebben. Ik denk niet dat mijn papa een dozijn nieuwe klanten nodig heeft. Maar ik ben er wel zeker van dat hij nog mensen zal vinden zodat er misschien wel iets aangetoond kan worden en mensen geholpen kunnen worden. Bij wetenschappelijke onderzoekers draait het toch vaak om henzelf en het geld, daarom zal hij hier er niet op in gaan vrees ik. Indien iemand geinteresseerd is in wat hij onderzoekt, kan die persoon toch gewoon een mailtje sturen naar hem?


Geluidforum schreef:
Graag terzake blijven posten Paul (en zijn dochter M), anders gaat (puur om mij niet teveel werk te bezorgen) het hele topic op slot. Wink
Naar boven
Linda



Sinds: 2-1-2011
Berichten: 344
Woonplaats: midden van het land.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 9:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Wat jij krijgt op deze manier zijn de mensen die zich (terecht of onterecht) in de steek gelaten voelen door de grote boze onbekende.

Ik voel me ook in de steek gelaten maar zal nooit met dit soort zweverige gedoe in zee gaan. Zelfde als die Belangengroep Hooggevoelig voor LFG die in mijn ogen helemaal niets zullen doen voor individuele situaties maar er van uit gaan dat het veel groter is. Volgens mij moet je juist kleinschaliger gaan werken. Gooi eens alle stroom uit in een heel gebied (ook alle bedrijven) waar mensen last hebben van LF en dan blok voor blok ,huis voor huis ,bedrijf voor bedrijf de stroom weer aanzetten. Daar kan wel eens een hele verrassende wending geven en de zaak oplossen.
Natuurlijk wil men dat niet doen vanwege zgn. economische redenen en de privacy van mensen. Aantal jaren terug waren er een paar grootschalige stroomstoringen in het midden van het land die enkele uren duurden ,toen hoorde je hoe stil het echt kan zijn zonder alle apparatuur.
Tot zover mijn bijdrage als gehinderde en hier laat ik het bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gast






BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 9:54 pm    Onderwerp: Re: Laagfrequent geluid - Bromtonen Reageer met quote

Ik wil en zal niemand iets verkopen. Ik heb wel een bedrijf, maar dat heeft niets te maken met mijn vraag om klachten over laagfrequent geluid. De mensen, die mij hun adres geven, mogen er zeker van zijn dat ik hen niet ga lastig vallen, niet via email, niet op hun adres.
Ik hoop dat het stopt met uw verdachtmakingen, anders wil ik hier gewoon van dit forum verdwijnen, want ik kan kritiek van 'would be experts' op dit forum missen.
Ik krijg elke minuut reacties binnen, dus ik heb geen problemen om er op andere manier aan te geraken.
Laat mensen reageren, die willen reageren, OP MIJN VRAAG. Ik heb uw negatieve kritiek niet nodig.


Paul



Geluidforum schreef:
Paul346 schreef:
(...) Ik zou iedereen op 3 minuten kunnen overtuigen en met verstomming doen slaan, als ik de verbanden laat zien. Geloof me maar!

(...)Als ik, wat ik weet, aan de pers vertel, staan de kranten er 's anderendaags vol van.


Ik sta graag versteld en verstomd, laat maar komen die uiteenzetting! Je mag ook de krant bellen, dan lees ik het morgen! Wink

Even serieus: Je begrijpt toch wel dat ik enigszins voorzichtig ben en vraag wát je (je hebt een bedrijf dat levert aan consumenten) doet met adressen die mensen je, misschien wel vanuit hun eigen frustratie over LFG, doen toekomen?

de beste manier is openheid van zaken geven. Je zegt zelf morgen een held te kunnen zijn! Wat weerhoudt je? Wat is de reden van die geheimzinnigheid?
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 10:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Linda,

Mag ik weten wat u bedoelt met 'zweverig gedoe' ?

Paul



Linda schreef:
Quote:
Wat jij krijgt op deze manier zijn de mensen die zich (terecht of onterecht) in de steek gelaten voelen door de grote boze onbekende.

Ik voel me ook in de steek gelaten maar zal nooit met dit soort zweverige gedoe in zee gaan. Zelfde als die Belangengroep Hooggevoelig voor LFG die in mijn ogen helemaal niets zullen doen voor individuele situaties maar er van uit gaan dat het veel groter is. Volgens mij moet je juist kleinschaliger gaan werken. Gooi eens alle stroom uit in een heel gebied (ook alle bedrijven) waar mensen last hebben van LF en dan blok voor blok ,huis voor huis ,bedrijf voor bedrijf de stroom weer aanzetten. Daar kan wel eens een hele verrassende wending geven en de zaak oplossen.
Natuurlijk wil men dat niet doen vanwege zgn. economische redenen en de privacy van mensen. Aantal jaren terug waren er een paar grootschalige stroomstoringen in het midden van het land die enkele uren duurden ,toen hoorde je hoe stil het echt kan zijn zonder alle apparatuur.
Tot zover mijn bijdrage als gehinderde en hier laat ik het bij.
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 11:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Graag terzake blijven posten Paul (en zijn dochter M), anders gaat (puur om mij niet teveel werk te bezorgen) het hele topic op slot. Wink

Please,

Of hier worden argumenten gebruikt en besproken.

Dit forum wordt nu MISBRUIKT voor iemands persoonlijke ambities.
Dient dit forum om mensen te ronselen?

Dit heeft NIETS wetenschappelijk. Ik heb hier nog geen zinnige letter gehoord.

Dingen als: "want ik kan kritiek van 'would be experts' op dit forum missen." zonder één argument vertelt iets over degene die deze woorden gebruikt.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 11:54 pm    Onderwerp: Re: Laagfrequent geluid - Bromtonen Reageer met quote

Paul schreef:
anders wil ik hier gewoon van dit forum verdwijnen, want ik kan kritiek van 'would be experts' op dit forum missen.
Ik krijg elke minuut reacties binnen, dus ik heb geen problemen om er op andere manier aan te geraken.

Paul

Aangezien jij hier toch niets te vertellen, te onderbouwen of uit te leggen hebt lijkt me dit een goed idee.
En tussen haakjes: Die "would be" experts kunnen tientallen jaren professionele ervaring voorleggen.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.