Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Muziekhinder bouwwerf

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gentenaar
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Apr 19, 2013 10:55 am    Onderwerp: Muziekhinder bouwwerf Reageer met quote

Dag ,

Wij hebben enorm veel last van luide muziek met werfradio's op de bouwwerf voor onze woning .
De politie kan er niks aan doen , als de politie weg is zetten de mannen de muziek nog véél luider !!

Zelfs met de ramen toe horen we de muziek , als het mooi weer is en de ramen gaan open zitten we op de kermis , van s'morgens 8 u tot 17 u . Om op ons balkon te zitten , daar kunnen we alleen maar van dromen . De werf is er al jaren en ze moeten nog veel bouwen , dus ziet het er niet goed uit voor ons . De werfleider kan (of wil) er ook niets aan doen .

Volgens mij en volgens mijn opzoekwerk in het Politiereglement ivm geluidshinder mag dit toch niet zomaar . De politie zegt dat we "verdraagzaam " moeten zijn . Het is echt frustrerend omzo machteloos te zijn . Ik heb ook de stadswacht gemaild .

Vriendelijk vragen aan die mannen doe ik niet meer , je wordt uitgelachen en ze zetten het volume nog luider .

Wat zouden we nog kunnen doen ?Alvast superbedankt !!
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Vr Apr 19, 2013 11:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Een aangetekende brief aan dat aannemersbedrijf met kopie aan de dienst milieu van de gemeente.
En bekijk het APV van de gemeente.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.