Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Ik ben op zoek naar goeie geluidsexpert in Belgie!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thomas
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2011 7:33 pm    Onderwerp: Ik ben op zoek naar goeie geluidsexpert in Belgie! Reageer met quote

Wij wonen in een halfopen woonst en hebben last van burenlawaai omdat onze buren op andere momenten leven en werken. Daarom dat we eens aan een goed akoestisch adviesbureau zouden willen vragen wat we eventueel kunnen doen qua geluidsisolatie enzo.

Kan iemand mij goede akoestische adviesbureaus aanbevelen in Belgie voor burenlawaai particulieren.

Ik sprak vorige week met een architect die we kennen en die sprak over een zekere Johan de Laere. Hij zei dat dit één van de beste van Belgie was maar ook dat die nogal een moeilijk karakter had dus daar ben ik wel wat bang voor. Hij zei ook dat die vooral grote projecten deed dus weet niet of die ideaal is voor mij als particulier. Heeft iemand ervaring met die Johan de Laere of andere bureaus?

Alvast bedankt!
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2011 10:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thomas,

Die Van Laere is gekend als een goede ....
Als je met een andere architect praat hoor je mogelijk andere namen.

Hier kan je je wat adressen vinden (zijn niet allemaal studieburelen, maar de goede zijn lid van ABAV = Belgische akoestische vereniging)
http://www.abav.be/members.php

Die Paul Mees van Daidalos ken ik, heeft hier veel studiewerk rond gedaan en vind ik persoonlijk een krak.
Dit betekent echter niet dat anderen niet goed zijn, alleen dat ik veel vertrouwen heb in Paul Mees en hem beter ken dan anderen.
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.