Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Geluidsoverlast door kerk
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1007
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Vr Feb 12, 2010 2:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je Eric.

Dan moet ik m'n helm maar eens opzetten en met m'n kogelvrije Volvo de tocht door Brussel gaan wagen, waar iedereen met Kalashnikovs op elkaar schijnt te schieten. Mr. Green

Of dat met die kerk wat wordt moet ik nog horen.
Er zitten altijd besturen met leden waarvan er twee iets zinnigs willen doen, terwijl de anderen nog wel een neefje hebben dat er verstand van heeft omdat hij na schooltijd bij de plaatselijke wasmachineboer, waar ze ook stereotorens verkopen, werkt. En bovendien ben en blijf ik een ongelovige hond. Tien jaar geleden heb ik ook al eens naar die kerk gekeken en een vrijwel kosteloos advies gegeven, maar ze gingen toch voor de "oplossing" van de plaatselijke installateur die altijd voorin de kerk zit en ze voor tienduizend gulden aan nutteloze boxjes heeft aangesmeerd. Twisted Evil
Dat is bij verenigingen schering en inslag. Bij een voetbalclub moest ik het veld- en kantinegeluid doen en dat lukte naar tevredenheid. Voor de aankleding van de kantine was een andere werkgroep werkzaam, die een hekel had aan mijn mensen, en ondanks dat ik zei dat ze een rockfon-plafond moesten gebruiken, hebben ze er gips in gehangen. Twee weken later hebben ze dat er weer uit geslagen en toch rockfon gebruikt. En wij maar belasting betalen zodat dit soort koekebakkers het subsidiegeld erdoor kan jassen Very Happy .

In hometheatres en studio's hebben ze meestal voorkeuren voor kleuren, dus daar willen ze meestal zelf doek uitzoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Zo Feb 14, 2010 3:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bert stoltenborg schreef:
Dan moet ik m'n helm maar eens opzetten en met m'n kogelvrije Volvo de tocht door Brussel gaan wagen, waar iedereen met Kalashnikovs op elkaar schijnt te schieten.

Mr. Green LOL - Zè nu ierlek, hoe moeten we België nu "Bert-vrij" houden als we er niet eens op mogen schieten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1007
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Ma Feb 15, 2010 1:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mr. Green
Ik ben met een paar studio's bezig in Belgie, en alles moet per mail.
Dat is dus omdat gij een bert-verbod hebt uutgevaardigd....
Twisted Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Pascal
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2016 9:21 pm    Onderwerp: Particulier de kerkklok luiden Reageer met quote

Er wordt veel geschreven over de kerk die de klok luid en of dat wel of niet mag en wanneer dat dan mag, maar mijn buurman heeft een kerkklok in de tuin staan en luid deze klok geregeld. Zijn daar regels over?
Naar boven
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1007
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Do Jan 14, 2016 2:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je mag geen overlast veroorzaken (als je geen kerk ofzo bent).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.