Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Oproep gehinderden LFG
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Di Mei 22, 2012 1:02 am    Onderwerp: Re: Laagfrequent geluid - Bromtonen Reageer met quote

Ik ben hier niet gekomen om 'uit te leggen' maar 'ik heb een vraag gesteld', die in de eerste plaats niet aan u gericht is.

Paul

Eric Desart schreef:
Paul schreef:
anders wil ik hier gewoon van dit forum verdwijnen, want ik kan kritiek van 'would be experts' op dit forum missen.
Ik krijg elke minuut reacties binnen, dus ik heb geen problemen om er op andere manier aan te geraken.

Paul

Aangezien jij hier toch niets te vertellen, te onderbouwen of uit te leggen hebt lijkt me dit een goed idee.
En tussen haakjes: Die "would be" experts kunnen tientallen jaren professionele ervaring voorleggen.
 
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Mei 22, 2012 6:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als je op een forum post kies je niet aan wie je je vraag stelt, als je geen kritiek kunt verdragen moet je geen (pseudo)wetenschap trachten te bedrijven.

Je vraag is duidelijk en mag wat mij betreft blijven staan. Alle verdere discussie hierover zal worden verwijderd. Wanneer je liever hebt dat ik het geheel van jou en je dochter wis mag je me dat hier nog laten weten.

Ik zie de publicatie in de grote kranten van je onderzoek oprecht met interesse tegemoet!

*EDIT* Paul, je verzoek in elk relaterend onderwerp herhalen en daarbij mensen aanspreken die meer dan twee jaar geleden postten lijkt me niet relevant. Je gaf aan al veel aanmeldingen te krijgen, dus dit topic lijkt me voldoende.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Paul346



Sinds: 22-5-2012
Berichten: 4
Woonplaats: Bilzen (Belgie)

BerichtGeplaatst: Vr Mei 25, 2012 12:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben bijna klaar om de uitkomsten van mijn onderzoek naar de oorzaak van LF trillingen bekend te maken. Ik wacht op een reactie van .... en beslis daarna wat ik er verder mee doe. Misschien hoort u nog van mij Smile.

Paul

Geluidforum schreef:
Als je op een forum post kies je niet aan wie je je vraag stelt, als je geen kritiek kunt verdragen moet je geen (pseudo)wetenschap trachten te bedrijven.

Je vraag is duidelijk en mag wat mij betreft blijven staan. Alle verdere discussie hierover zal worden verwijderd. Wanneer je liever hebt dat ik het geheel van jou en je dochter wis mag je me dat hier nog laten weten.

Ik zie de publicatie in de grote kranten van je onderzoek oprecht met interesse tegemoet!

*EDIT* Paul, je verzoek in elk relaterend onderwerp herhalen en daarbij mensen aanspreken die meer dan twee jaar geleden postten lijkt me niet relevant. Je gaf aan al veel aanmeldingen te krijgen, dus dit topic lijkt me voldoende.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Jul 01, 2013 7:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

...iemand de lokale media rond Bilzen(B) bijgehouden? Ik wacht nog steeds op een sensationele onthulling omtrent dit onderwerp!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Klaas Piening



Sinds: 2-8-2012
Berichten: 18
Woonplaats: Assen

BerichtGeplaatst: Ma Jul 01, 2013 9:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:
...iemand de lokale media rond Bilzen(B) bijgehouden? Ik wacht nog steeds op een sensationele onthulling omtrent dit onderwerp!


Het lijkt dat in dezelfde categorie de aankondiging op laagfrequentgeluid.nl kan worden geplaatst.
http://www.laagfrequentgeluid.nl/html/ontwikkelingen/ontw.html

Quote:
Belangengroep neemt initiatief tot eigen geluidsonderzoek, meettechnische expertise uitwisseling en administratieve samenwerking.

De belangengroep heeft rond de gaslocatie Grijpskerk (gemeente Zuidhorn) het intiatief genomen tot eigen geluidsonderzoek, aangezien de Rijksoverheid niets op dit vlak onderneemt. Onder leiding van natuurkundige Hasper, voorheen verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen, vinden in deze tijd simultane metingen plaats op verschillende plekken. Eerste resultaten geven reeds schrikbarende hoge concentraties infrasoon geluid (0 - 20 Hz) te zien. Met het rapport, wat half maart moet verschijnen, hopen Hasper en Belangengroep de Rijksoverheid te overtuigen van de noodzaak tot een langdurig, gedegen en vooral onafhankelijk onderzoek en continue monitoring in West Groningen.


De aandacht verschuift nu naar een te maken documentaire waarin de problematiek verder onder de aandacht moet worden gebracht.

Toch zou het waardevol zijn kennis te kunnen nemen van de kwantificering van de "schrikbarende hoge concentraties infrasoon geluid (0 - 20 Hz)".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Jul 01, 2013 9:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat rapport had er half maart 2013 moeten zijn? Rolling Eyes
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.