Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Tijden voor het "speel-kwartier" van instelling vo

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hans Looijen
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2015 12:43 pm    Onderwerp: Tijden voor het "speel-kwartier" van instelling vo Reageer met quote

Bij het lezen van de vraag (zie hieronder)


Quote:
Toen ik op de basisschool zat moesten alle kinderen tegelijk naar buiten en maximaal een half uur per dag, omdat de omwonenden anders last hadden van het lawaai. Bovendien kregen we (excusez les mots) ongekend op ons flikker als we stonden te gillen etc.
Bij deze school is dat heel anders. Er zijn van half 9 tot 3 minstens 2 klassen buiten[quote


viel mij op dat er veel antwoorden gegeven worden die zich concentreren op het geluid maar en niet schrijven over tijden.
Als het geluid van kinderen gedurende het "speelkwartier" de orzaak is van ondraagbare overlast voor de buurt dan wordt dit extra ondraagbaar waneer de school heeft bepaald dat het speelkwartier niet meer een kwartier in beslag neemt maar de gehele dag van 9.00 uur tot 15:00 uur.

Is er niet een regel die de speeltijden (speelkwartiertjes) aan banden zou kunnen leggen?
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2015 1:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wellicht kan een gemeente een dergelijke regel in de APV opnemen. Ik ben daar persoonlijk niet in thuis.

Als je van Voortgezet Onderwijs (VO) spreekt denk ik dat het uit praktisch oogpunt lastig zal worden. Er is immers sprake van tussenuren en dergelijke, waarbij je de leerlingen verplicht binnen zou moeten houden.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.