Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Di Sep 03, 2013 8:35 am Onderwerp: Elevating Sound - Engelstalig Blog over Geluid |
|
|
Leuk om eens rond te snuffelen: www.elevatingsound.com _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
9WEST
Sinds: 27-6-2013 Berichten: 72 Woonplaats: Drenthe
|
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
|
Geplaatst: Di Sep 03, 2013 2:50 pm Onderwerp: |
|
|
Julian Treasure, een begenadigd spreker, maar niet wars van enig populisme (naar mijn mening) en daardoor een dankbare partner voor bedrijven die de problematiek rondom geluidshinder en akoestiek graag wat aangedikt zien om (deels op basis van de verontwaardiging en milde angst die dergelijke uitspraken teweeg brengen) extra vierkante meters geluidsabsorberend materiaal te verkopen. De theorie rondom akoestiek en psycho-akoestiek wordt daarbij een beetje op het tweede plan geplaatst (vind ik).
Nog los van akoestische aspecten is bijvoorbeeld een open kantoor gewoon niet de meest productieve werkplek, maar de markt (of de architect) wil gewoon dit soort kantoormodellen introduceren/handhaven vanwege financiële of modieuze redenen.
Over het koppelen van sterfgevallen aan geluid verwijs ik standaard naar (de link naar het PDF artikel) in dit onderwerp op het forum. _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
|
|
Naar boven |
|
|
|