Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Do Jun 27, 2013 11:39 am Onderwerp: |
|
|
Grafiek 1
Grafiek 2 _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
9WEST
Sinds: 27-6-2013 Berichten: 72 Woonplaats: Drenthe
|
Geplaatst: Do Jun 27, 2013 7:13 pm Onderwerp: Re: 1/3 octaaf bandjes |
|
|
Geluidforum schreef: | Ik denk dat het zeer gewaardeerd zou worden zou je deze voor de bezoekers beschikbaar maken (mits deze rechtenvrij is).
|
Ik kan geen copyright tekentje vinden in het boekje noch op de achterkant, alleen een P met een cirkel eromheen. Ik kan de hele CD beschikbaar stellen via WeTransfer of een aantal tracks, zeg 't maar. |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
|
Geplaatst: Do Jun 27, 2013 9:26 pm Onderwerp: |
|
|
Het feit dat hij nog verkocht wordt lijkt me reden aan te nemen dat er rechthebbenden zijn die hechten aan de inkomsten ervan. Illegale downloads verspreiden via het forum is niet toegestaan.
Overigens is de CD wel te vinden op het net als download... _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
9WEST
|
Geplaatst: Vr Jun 28, 2013 12:10 am Onderwerp: |
|
|
Geluidforum schreef: | Het feit dat hij nog verkocht wordt lijkt me reden aan te nemen dat er rechthebbenden zijn die hechten aan de inkomsten ervan. Illegale downloads verspreiden via het forum is niet toegestaan.
Overigens is de CD wel te vinden op het net als download... |
De CD is al jaren lang niet meer verkrijgbaar. Die je op Amazon ziet zijn tweede hands of door iemand bewaard en als nieuw verkocht.
En ik wou alleen maar helpen, niks "illegaal". Je vroeg zelf of ik het beschikbaar wilde stellen.
Wat is het nu? |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
|
Geplaatst: Vr Jun 28, 2013 8:44 am Onderwerp: |
|
|
9WEST schreef: | Wat is het nu? |
Drentse directheid zullen we maar zeggen?
Op http://websound.ru/ is hij te vinden. Je zou begrip kunnen hebben voor de verantwoordelijkheden en juridische aansprakelijkheid van de eigenaar van Geluidforum & _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
|
Naar boven |
|
|
9WEST
|
Geplaatst: Vr Jun 28, 2013 10:35 am Onderwerp: |
|
|
Geluidforum schreef: | 9WEST schreef: | Wat is het nu? |
Drentse directheid zullen we maar zeggen?
Op http://websound.ru/ is hij te vinden. Je zou begrip kunnen hebben voor de verantwoordelijkheden en juridische aansprakelijkheid van de eigenaar van Geluidforum & |
LOL
Het kan nog erger: ik ben een Fries, die in Drenthe woont........ |
|
Naar boven |
|
|
|