Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Eric Desart Expert
Sinds: 18-5-2006 Berichten: 1451 Woonplaats: Antwerpen/België
|
Geplaatst: Zo Okt 24, 2010 1:14 pm Onderwerp: Productie GEROLDE baffle frames |
|
|
Baffle frames,
Een praktisch vraagje:
Ik heb vroeger een bedrijf bezocht (metaalbewerkend bedrijf) ergens in Nederland dat standaard baffle frames kon rollen en rolde (met uitgekapte hoeken enz.) die dan rond platen konden geplooid worden en met een paar poprivetten vastgezet.
Ik kan mij de naam van dat bedrijf niet meer herinneren en zou uren moeten gaan zoeken in oude dossiers.
Kan iemand mijn geheugen hier eens helpen a.u.b.?
Ik vraag hier echt niet waar ik baffles kan krijgen of frames op traditionele machines kan laten maken, ik zoek echt naar de naam van dat specifieke Nederlandse bedrijf.
Ik heb hier iets speciaal aan de hand waarvan ik wil onderzoeken of dit mogelijk is voor hen.
Als het beter is dat dit privé gebeurt mail ik wel, als ik maar weet naar wie en waar. |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Zo Okt 24, 2010 2:38 pm Onderwerp: |
|
|
Firma Popken in Assen. _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Eric Desart Expert
Sinds: 18-5-2006 Berichten: 1451 Woonplaats: Antwerpen/België
|
Geplaatst: Zo Okt 24, 2010 3:36 pm Onderwerp: |
|
|
Dat was/is hem. Ik herkende hem direct eens ik hem las.
En ik mijn (arme) hersens maar pijnigen ( tenminste het beetje dat nog rest).
Echt enorm bedankt geluidforum. Ik zag er echt tegenop om in mijn oude archieven te gaan ploeteren. |
|
Naar boven |
|
|
|