Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

last van winkel

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gast
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Mrt 27, 2009 12:17 pm    Onderwerp: last van winkel Reageer met quote

Hallo,

Ik heb een vraagje of iemand hier ervaring mee heeft of iemand weet waar ik de klacht neer kan leggen.
Ik heb een koopappartement midden in het centrum en boven een winkel. Nu weet ik dat je in het centrum meer overlast hebt. Dus daar ga ik niet over zeuren. Maar wel heb ik overlast van de deur van de winkel beneden mij. Als er klanten doorheen gaan, klapt de deur dicht en dat dreunt onzettend door naar boven. Om de 5 à 10 minuten hoor je een harde klap en soms een aantal achter elkaar.
Ik heb al twee keer met de eigenaar gesproken en hij wil de deur niet open zetten, heb ik begrip voor, maar hij wil er ook niks aan doen, want dat kan volgens hem niet. Hij is niet erg anspreekbaar op dit punt en zegt dat hij nooit klachten heeft gehad. Hij staat niet open voor mijn klacht hierin. Als ik thuis ben en rustig op de bank zit, dan schrik ik er echt van.

Dus graag advies hierin.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 27, 2009 1:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het zou geen probleem (en ook niet al te duur) mogen zijn een goed gedimensioneerde deurdranger of een 'deurvanger' met demper te voorzien. Voor een voorbeeld, klik HIER
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.